En vecka med både födelsedag och midsommar. Vi var ute och åt god mat på födelsedagen, en alkoholfri drink med smak av mynta, paragon, citrus, och ingefära- massor av is toppad med jordgubbar och några amerikanska blåbär fanns också med bland isen. Inte alls söt utan väldigt fräsch. (alkoholfritt fick det bli, för vi tog ju bilen till stan i regnet)
Det är Åke som håller i veckans foto /Fotat i veckan.







.jpg)


_20260618_200900_0000.png)













.jpg)










