Längtar efter att se pionerna på landet, men de har kanske blommat över innan vi kommer upp dit. Svägerskan som har gröna fingrar och är där varje helg får njuta av blomster!
Klart dom har skjutit i höjden med tanke på vattenmängderna som de fick brottas med;-) Jag älskar ju pioner och har lovat mig själv att kollar i blomsteraffären om de säljer pioner som snittblommor. Då ska jag slå till har jag tänkt:-)
Pioner är fina. Nu får någon annan njuta av de buskar av pioner min mor vårdade så ömt. Jag har prövat men nej de överlevde inte. Denna vinter har 0 blomster överlevt är till och med osäker på att hallonbusken har klarat sig. Men i köket har jag nya pelargoner 😄 Lördagskram åsa
En härlig tid för dig nu!
SvaraRaderaPioner hör till mina favoriter men ledsamt nog så trivs de inte speciellt bra i vår trädgård. Dina ser däremot ut att må prima.
SvaraRaderaÖnskar en fin fredag!
Längtar efter att se pionerna på landet, men de har kanske blommat över innan vi kommer upp dit. Svägerskan som har gröna fingrar och är där varje helg får njuta av blomster!
SvaraRaderaKlart dom har skjutit i höjden med tanke på vattenmängderna som de fick brottas med;-)
SvaraRaderaJag älskar ju pioner och har lovat mig själv att kollar i blomsteraffären om de säljer pioner som snittblommor. Då ska jag slå till har jag tänkt:-)
Pioner är fina. Nu får någon annan njuta av de buskar av pioner min mor vårdade så ömt.
SvaraRaderaJag har prövat men nej de överlevde inte.
Denna vinter har 0 blomster överlevt är till och med osäker på att hallonbusken har klarat sig.
Men i köket har jag nya pelargoner 😄
Lördagskram åsa