måndag 1 augusti 2022

Fler persikor på gång


Igår åt vi några.
Så söta och saftiga.

8 kommentarer:

  1. Underbart att ha egna persikor 🥰 det som är så gott!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Tänk att man kan äta persikor från eget träd; lite grann som en bit av himlen. Här köper vi våra persikor men njuter likväl, förstås.

    SvaraRadera
  3. Så gott med egna persikor. Vilken bra växtzon ni har. Här i zon 5 tror jag inte att det går att ha sådana träd. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, persikoträd, vilken dröm!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Du är fenomenal! Du lyckas ju med precis allt. Inte visste jag att man kan plantera persikor så "högt upp" i Skandinavien. Men det går. Det har du bevisat!

    SvaraRadera
  6. Helt otroligt! Bara att gratulera till ännu en ny titel; persikoodlare. Så fina och goda de såg ut-

    SvaraRadera
  7. Det lät gott med färska persikor. Jag är imponerad över din skörd!

    SvaraRadera
  8. härligt med egna persikor! Jag har ju inget eget träd, men här där jag är finns ett stort härligt persikoträd - och massor med frukter på och jag äter så mycket jag hinner och orkar - underbart!

    SvaraRadera