onsdag 24 juni 2026

Bjuder på E+

Aina med bloggen: https://klimakteriehaxan.blogspot.com/

fortsätter jakten på trevligheter som finns här omkring oss. Nu har vi kommit till bokstaven E



Espresso! Finns inget bättre kaffe än det.

Efterrätt! Mmmm perfekt avslutning på en måltid och glass funkar alltid!

Går ju att kominera dessa två med att göra en super enkel variant av Affogato. Jag brukar göra det på en kula vaniljglass och sedan slå en Espresso över glassen och simsalabim så är det klart! 




El cykel, så smidigt och bra. Har haft min El cykel i många år och det är riktigt kul att cykla till jobbet eller andra ärenden också för den delen. Men man får inte glömma att ta med en väska/påse till batteriet, för det törs jag inte lämna på cykeln då jag parkerar den. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar