Mmmmm det doftar gott Matte!
Att vara katt måste vara det perfekta livet?
Smaka lite på hallonbuskarna, somna i solen.
Skugga nosen med ett hallonblad.
På eftermiddagen då lördagens åska och skyfall rasade så sov godingen inne.
Jag har sagt det innan och jag står fast vid det, i nästa liv ska jag bli katt och bo på ett bra ställe=)







Härligt med tisdagsbilder på fina Trassel. Han är ett bevis på att kattlivet är underbart när man har en fin familj att bo hos.
SvaraRaderaEn katt sägs ha nio liv. Ibland kan det kännas som att det skulle räcka med ett. Sova, äta, gosa, sova, äta, gosa...
SvaraRaderaHärliga bilder ... Trassel vet hur man njuter av livet!
SvaraRaderaJag är inne på samma spår ... i nästa liv ska jag också bli en katt och bo på en fin plats med snälla människor :)
Haha! Det är en bra idé at återfödas som katt. Hoppas bara man har tur och hamnar rätt som Trassel har gjort. Kram
SvaraRadera