fredag 26 juni 2026

loggar ut....

Millionbells och lila väldoftande Heliotrop


Nu loggar jag ut, för strax efter frukost kommer min bästa kompis hit och stannar över helgen.
Så nu loggar jag ut från den digitala världen. För vi ska umgås, prata, träna, skratta, äta och dricka gott. (Morgondagens tågresa och veckans foto är schemalagda, sen får jag läsa ikapp vad ni andra har haft för er.) 

Må så gott!



 

2 kommentarer:

  1. Då hann du inte läsa detta, men du gör alldeles rätt.

    SvaraRadera
  2. Det verkliga livet går ju före, det digitala kan alltid vänta.
    Ha en fin helg. 🌸

    SvaraRadera