Millionbells och lila väldoftande Heliotrop
Nu loggar jag ut, för strax efter frukost kommer min bästa kompis hit och stannar över helgen.
Så nu loggar jag ut från den digitala världen. För vi ska umgås, prata, träna, skratta, äta och dricka gott. (Morgondagens tågresa och veckans foto är schemalagda, sen får jag läsa ikapp vad ni andra har haft för er.)
Må så gott!


Då hann du inte läsa detta, men du gör alldeles rätt.
SvaraRaderaDet verkliga livet går ju före, det digitala kan alltid vänta.
SvaraRaderaHa en fin helg. 🌸