Millionbells och lila väldoftande Heliotrop
Nu loggar jag ut, för strax efter frukost kommer min bästa kompis hit och stannar över helgen.
Så nu loggar jag ut från den digitala världen. För vi ska umgås, prata, träna, skratta, äta och dricka gott. (Morgondagens tågresa och veckans foto är schemalagda, sen får jag läsa ikapp vad ni andra har haft för er.)
Må så gott!


Då hann du inte läsa detta, men du gör alldeles rätt.
SvaraRaderaDet verkliga livet går ju före, det digitala kan alltid vänta.
SvaraRaderaHa en fin helg. 🌸
Ha en härlig helg,välkommen åter i bloggvärlden när det passar! (för det hoppas jag att det gör)
SvaraRaderaHärliga blombilder och ha det som bäst med vännen! Kram!
SvaraRaderaJätte fina bilder på dina blommor! =)
SvaraRaderaJag hoppas verkligen du får en härlig helg tillsammans med din bästa kompis, det är du väl värd! Lagom till att jag gör en liten entre igen! =)
Kram!
Då önskar jag dig och din bästa kompis en helt underbar helg. Det ska ju bli rekordvarmt - så njut av värmen. Lägg många öl på kyl:-)
SvaraRaderaDå hörs vi igen på måndag:-) NJUT!!!
Fina blomster du visar!
SvaraRaderaHa en underbar helg med din kompis!
Logga ut du! Giltig frånvara lovas :) Dricj nu så gott ni bara kan :)
SvaraRadera