måndag 22 juni 2026

att fånga stunden.....

De flög bredvid varandra hela tiden.


Jag fotade med mobilen och kom på mig själv att hålla andan.


Ville ju inte störa deras måltid i Smultronschersminen

Båda hade ätit klart samtidigt och de fortsatte sin tafatt lek upp över fröken Persika och in till grannen. 



















 

3 kommentarer:

  1. Underbart fina! Att fånga fjärilar på bild är svårt och kräver både tålamod och en duktig fotograf.

    SvaraRadera
  2. Fantastisk stund tillsammans fick du med dem och det är inte lätt att fota, bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder på fjärilarna! Jag tycker de brukar flyga iväg innan jag ens fått fram kameran.
    Önskar en fin måndag!

    SvaraRadera