lördag 25 februari 2023

läskigt att promenera idag....

...isgata och ishavsvindar.

8 kommentarer:

  1. Jo, lite halt var det ju i veckan som var här, så även morse men det tinade bort, tack och lov.

    Tillönskar dig en fin lördag Lillasyster.

    SvaraRadera
  2. Fy det ser onekligen väldigt halt och kallt ut!

    SvaraRadera
  3. Yes, har just kommit in efter en promenad, tog de stora vägarna idag, det blåste och snöade lite också...hua! Nu håller jag mej inne resten av dagen! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Illa! Här har de varit bra på att sanda men jag rör mig ute i snigelfart. Vill inte falla inför fredagens operation.
    Gå försiktigt om du måste ut.

    SvaraRadera
  5. Samma s**tväder här. Det räckte med en snabbvisit på balkongen för att inse att det skulle bli en innedag för mig. Inte helt fel med skid-VM och Ebbas och Fridas medaljskörd:-)

    SvaraRadera
  6. Ser inte roligt ut, Du får akta Dig så Du inte bryter lårbenshalsen.
    Måste dock säga att häromkring har det varit ovanligt bra vinterväglag- i alla fall för jag brukar gå med hundarna.
    Ha en fin mello-lördag 👋

    SvaraRadera
  7. Uuuj, det gäller att hålla tungan rätt i mun när man är ute och går. Ta det varligt! <3

    SvaraRadera
  8. På med dubbar under skorna bara :) Gena inte nu :)

    SvaraRadera