fredag 17 februari 2023

vårkänsla...

.... vid ytterdörren. 

8 kommentarer:

  1. Du har det alltid så fint på trappan, underbar färgprakt!

    SvaraRadera
  2. Oh, finns det redan vårblommor..
    Penséer är mina favoriter. Det känns som de ger hopp om våren. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt vackert! Snart så...är våren här!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen tidigt ute! Gissar att du är fast besluten att muta våren att anlända så snart som möjligt;-)

    SvaraRadera
  5. Om det hjälper hos dig så ska banne mig jag också prova, jag vill ha vår NU. ;)

    Ha en fin helg nu Lillasyster.

    SvaraRadera
  6. Penseer är jag verkligen svag för, de är så delikat söta. Och du ger dig inte trots motgångar i trädgården så här års med nyckfullt väder. Så fint!

    SvaraRadera
  7. Så vackra penseer! Ger verkligen vårkänsla .

    SvaraRadera
  8. Härlig vårkänsla hos dig!
    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera