söndag 26 mars 2023

skyltsöndag # 411



Mat helt i min smak





Selvatico är en nyöppnad restaurang (14 dagar sedan de slog upp dörrarna) med utsikt över Puerto Rico. 

Lite djungelkänsla.....
Maten är toppen och  vi har varit här  två gånger nu. 

Ägaren  kom och  hälsade på  oss  då vi satt och  tog en  fika hos Laura  på café Lamattina.
Han dricker sitt kaffe hos henne varje dag och blev glad över att se oss dagen  efter det  senaste besöket.
Laxbagel och  rosévin till lunch  igår på Lamattina.

Efter lunchen shoppades jag ett halsband.  Tittade på det i julas, men igår  slog jag till.

Den som håller i skyltsöndag är bästa BP:


12 kommentarer:

  1. Underbart när en hittar favoritrestauranger, så kan återvända och då vet vad som väntar!

    SvaraRadera
  2. Hittar man en restaurang man gillar så är det ju lika bra att hålla sig till den tycker jag, kul att lära känna personalen på något vis kan jag känna.

    Ha nu en fin fortsatt vistelse där. :)

    SvaraRadera
  3. Härligt härligt 🤩
    Go mat och solsken 👍
    Fint smycke 🤩
    Du verkar ju inte direkt otrivas 😅
    Ha de bästa 👋 åsa

    SvaraRadera
  4. Det lönar sig att vara stammis, helt klart. Era sushi-rätter såg otroligt goda ut. Åt också sushi igår, men hade inte turen att ägaren hälsade på mig idag;-)
    Halsbandet är otroligt vackert! Det gäller att skämma bort sig själv när ingen annan gör det, eller hur;-) Å orange förpackning - ja, man tackar:-)
    Tusen tack för en extremt aptitlig och vacker Skyltsöndag. Stort tack för länken också:-)
    Fortsätt och NJUT!!! Fortfarande snö här...

    SvaraRadera
  5. Å så gott det där såg ut!!! Och hjärtat är jättefint.

    SvaraRadera
  6. Åh, så gott med sushi!
    Ni ser ut att ha härliga dagar!
    Jättefint smycke.

    SvaraRadera
  7. Gott gott! Gillar sushi. Gillar Puerto Rico. Fortsätt att njuta!

    SvaraRadera
  8. Det ser ut att vara trevligt där. Kämpa :)

    SvaraRadera
  9. Många fina foton, skyltar och gott att äta. Fortsätt njuta av livet! <3

    SvaraRadera
  10. Vilken fin skyltning! Och härliga bilder. Och att jag sedan lockas extra av både mat och miljö får jag leva med. Var ju i P.R nu ett par gånger i januari. Men första gången jag var här var ju i början av 1970-talet. Och gissa om jag blev förvånad när det hotell vi bodde på, nära Beach Club, fanns kvar. Bosse där ett par gånger.
    Förstår att ni har det superbra.
    Grattis till att du slog till på halsbandet. Så snyggt.
    Ha det fortsatt fint.

    SvaraRadera
  11. Den restaurangen vill jag också besöka, mums! Min man gillar inte sushi, men det finns säkert annat också? Halsbandet är jättefint! Ha det fortsatt underbart!

    SvaraRadera