tisdag 9 juli 2024

hallon....

 .... finns det gott om nu här ute i långa landet.




8 kommentarer:

  1. Mums ... det godaste bäret - ja, enligt mig då :)

    SvaraRadera
  2. Mmmm.. Så gott. Jag har inga hallonbuskar, men nu har skogshallonen börjat mogna.

    SvaraRadera
  3. Några hallon verkar det inte bli här i år, jag tror vi har för lite insekter… en och annan humla lär ju inte räcka till 🤔💭 /åsa

    SvaraRadera
  4. Hallon är ju en delikatess det, här får vi dock köpa dem för det mesta på ICA, tur det finns där iallafall även om de är frysta.

    Ha nu en underbar tisdag. :)

    SvaraRadera
  5. Vi hade en fin hallonbuske tvärsöver gatan i skogen där, men den har försvunnit. Ingen aning varför. Det var så roligt att plocka några hallon på morgonen på väg till tåget och på kvällen på väg hem från jobbet.

    SvaraRadera
  6. Hallon är ju sååå gott, men att köpa de färska hallonen i butik är ju oftast sååå dyrt, men jag brukar unna mej!

    SvaraRadera
  7. Det är väldigt gott med hallon. Köper i butik ibland men tycker de blir dåliga så fort.

    SvaraRadera
  8. Hallon är jättegott! Ska nog odla det framöver när jag hittat en bra plats.

    SvaraRadera