söndag 18 december 2022

skyltsöndag #397

Idag blir det skyltar från gårdagens promenad : Hurra du är här! Den skylten sattes upp efter sommarlovet och jag vet inte hur många gånger jag tänkt att jag ska stanna till och fota, men nu blev det äntligen av.  I klassrumsfönsterna är det skyltat med de klassiska snöflingorna - sådana som även jag klippte till som barn. 
Igår kväll tog jag en promenad till, bara för att kolla in belysningen på tomtelandskapen som finns i motionsspåret.  


Den som håller i skyltsöndag är bästa BP:

11 kommentarer:

  1. Så roligt att få se tomteparaden i mörker! Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Vilken kl skylt till klassrummet. Ser mysigt ut hos tomtarna. Ha en fin fjärde advent.

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen Ert tomteland på motionsspåret 🎅
    Skolans skylt var ju toppen 👍
    Snöflingor har nog alla svenska barn klippt nån gång ifall man gått i skola senaste århundradet.
    Ha en fin 4de advent 🕯️ 🕯️ 🕯️ 🕯️ En dag närmare 🎅

    SvaraRadera
  4. Fint pyntat i fönstret på skolan.
    Kul idé och väldigt mysigt med tomteland efter motionsslingan.
    Önskar dig en trevlig fjärde advent.

    SvaraRadera
  5. Fina skyltar och tack för tipset som jag egentligen kunde ha tänkt ut själv men inte har gjort. Jag ska klippa snöstjärnor och ha dem som gardin i köksfönstret. Kul!

    SvaraRadera
  6. Så fint med allt juligt, kidzen i min klass har också dekorerat våra fönster med sådant.
    Jättefint!
    Det där måste ju vara det finaste motionsspåret i hela landet. :)

    Ha en fin adventskväll.

    SvaraRadera
  7. Vad fint jul skyltat du bjuder på. Önskar dig en fortsatt trevlig 4:e advent.

    SvaraRadera
  8. Vilka otroligt läckra bilder på tomteutsmyckningarna i skogen. Älskar dom! Å de vita utskurna motiven på glasdörren är verkligen proffsiga. Bra gjort där:-)
    Tusen tack för din juliga skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  9. Så fint skyltat. Jag fastnade för skyltarna från skolan och inte minst "Hurra du är här".
    Och sedan jättefina bilder från det charmiga tomtelandskapet.

    SvaraRadera
  10. Så fina skyltar du bjuder på! Tack för att vi får följa med på promenad i tomtelandet igen - härligt att få se det i kvällsljus!

    SvaraRadera
  11. Vilket härligt utrop! Snart får vi också ropa :Hurra, julen är här! Och så fint det lyser på tomteland. Härlig stämning!

    SvaraRadera