söndag 8 januari 2023

skyltsöndag #400

2021-01-10 gjorde jag debut i skyltsöndag. Då i min gamla blogg.....eftersom jag är på semester så får en skärmdumpsbild duga  jag vet att bilden har dålig kvalitet,  kolla in  länken istället. 

https://mittskogsliden.blogg.se/2021/january/skyltsondag-296.html


Mitt första år i skyltsöndag ( och   några söndagar in på år 2022)  visade jag bara upp skyltar som fanns hemma på Skogsliden. Tack  BP för att du håller  utmaningen igång - den är verkligen  beroendeframkallande ♡

Den som håller i skyltsöndag är bästa BP:



12 kommentarer:

  1. Fin skylt och viktig text på den! Jag har lagt upp en del skyltar idag, jag är normalt inte med i Skyltsöndag men jubileet ville jag ju hedra :)

    SvaraRadera
  2. En koslig skylt, helt i min smak, jag som gillar kossor. Beroendeframkallande är ordet, ja! Fint bidrag!

    SvaraRadera
  3. Vad kul :) Du har visat upp mycket fint och personligt från ditt hem. Jag glömmer
    aldrig garageskyltarna ;)

    SvaraRadera
  4. Kul att se ditt första inlägg. Jättefin och mysig skylt, gillar också fåret intill.

    SvaraRadera
  5. Duktig Du är som hittade Ditt första bidrag till Skyltsöndag med BP 👍
    Jag är icke med denna söndag.
    Jag ska däremot kolla in de tävlandes bidrag och lägga en röst 😄
    Härligt att vara i Spanien och slippa detta snöoväder.
    👋

    SvaraRadera
  6. Hem, kära hem ... ja det skulle vi nog kunna skylta med lite till mans, att inte ha ett verkar lindrigt sagt skitjobbigt ...

    SvaraRadera
  7. Vilken fint bidrag! Kul att se det. Och visst var det roligt att leta bland de gamla bidrag en har haft med under åren. Har läst inlägget också. Önskar dig fortsatt fina semesterdagar.

    SvaraRadera
  8. Visst är det kul med skyltsöndagen! Tror jag varit med nästan från början!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  9. Den skyltningen minns jag mycket väl. Trodde nämligen aldrig att du skulle nappa på Skyltsöndag. Sedan lyckades du med konststycket att under ett helt år bara fota skyltar från Skogsliden. Det bekräftade det jag alltid sagt - skyltar finns överallt:-) Skoj att Skyltsöndagen var beroendeframkallande, för idag är det ju nästan en "självklarhet" att du hittar skyltar även utanför dina fyra väggar:-)
    Tusen tack för att du är med idag och de gångna åren. Utan dig och de andra skyltarna skulle temat inte finnas. Stort tack för länken också:-)

    PS. Är fortfarande glad över att du bytte bort eländiga blogg.se;-) DS.

    SvaraRadera
  10. Som bloggvän är du gammal men som skyltare är du en av de nytillkomna vill jag påstå.Och det finns väl inte bättre plats att börja på än i den egna härden som är guld värd. Kram från pörtet

    SvaraRadera
  11. Minns din första skyltning - och att jag blev så glad att du också var med - och snyggt skyltat var det ju också!
    Ha det fortsatt bra!
    Kram

    SvaraRadera