måndag 17 april 2023

mer penséer

...välkomnar vid ytterdörren.

8 kommentarer:

  1. Jag var på jakt efter gula småblommiga penséer som jag alltid brukar ha i infarten, men det var lögn att gitta några. Den färgen du har är jättesöt men den såg jag inte heller här. Kram

    SvaraRadera
  2. Fina! Ser du har samma färg på huset som vi hade när vi bodde i hus i Partille.

    SvaraRadera
  3. Soliga färger och vackra blomster, det gör mig glad!

    SvaraRadera
  4. Penséer hör våren till. Här finns de också i stora mängder, fastän dock inte hos mig ännu. Men snart så! Glad måndag!

    SvaraRadera
  5. Vackert och välkomnande. Dags här också för penséer Så vårligt.

    SvaraRadera
  6. Nu är det vår på riktigt!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  7. Hjärtlig välkommen alltså:-) Älskar det fina hjärtat:-) Så snyggt med penséerna.

    SvaraRadera
  8. Dessa ljuvliga penséer! Välkomnande och fint! Jag var till Dahlias handelsträdgård en bit utanför Finspång i helgen och kom att tänka på dig. Där fanns hur mycket penséer som helst i alla färger och storlekar. Dessutom en hel del rostiga trädgårdsprydnader :)

    SvaraRadera