torsdag 21 september 2023

21 september

Det går trögt för Dahliorna i år...

5 kommentarer:

  1. Visst är en kasse full med böcker en lycka. Därför extra lycka tycker jag när jag har min läsplatta och den alltid är full med böcker :) Väldigt vacker Dahlia!

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med ... böcker är lycka!

    SvaraRadera
  3. Utan böcker skulle livet vara tomt och ödsligt.
    Jag måste nog ta tag i uppstädningen ute på bron och trädäcket så snart det inte regnar, även det som nu blommar lär ju döden dö när det blir alltför många minusgrader.
    Är alla Dahlior typ fleråriga ifall man tar rätt på knölarna?
    Ha en fortsatt fin torsdagskväll 🤗 /åsa

    SvaraRadera
  4. Visst är det. Har alltid en bok i lurarna frpn Storytel och en annan i handen. Dock inte samtidigt. Böcker ger så mycket. Att fysiskt hålla i dem är ju speciellt. En skön känsla. Och det gör ju blommor och det som växer också.

    SvaraRadera
  5. Håller med! En kasse full med böcker - gärna "köp fyra betala för tre" är helt i min smak.
    Dahlian ser jättefin ut. Men är det inget bra år för dahlior i år?

    SvaraRadera