lördag 5 oktober 2024

hoppa på tåget # spår

 


Börjar dagen med att stå här vid stambanan och invänta på att vår lokförare Åke ska komma med tåget.

(Bilden tog jag förra lördagen)



Spår av damm och regnvatten på brevlådan.

Spår av Trassel i vildaste leken och klorna åkte ut lite.....
så är det att ha en busig kattunge. 

Spår av fina rader på åkern efter bondens höstsådd.


Spår av regn som inte torkat upp.



Spår av ett trasigt getingbo på mina plattor.


Spår av att många människor gått här och nu trampat upp en stig, den här stigen fanns inte innan pandemin.




Det är Åke som håller i Hoppa på tåget. 

Följ länken så hittar du fler resenärer och välkommen att kliva ombord på tåget du också!

Kommande platser att besöka är: 

12 oktober: Garage

19 oktober: Höstens nyanser                                                               

26 oktober: Grill minne 2024

2 november: Vilt djur

9 november: President

16 november: Tändsticka

23 november: Marilyn Monroe

30 november: Ljus

7 december: Julbak

14 december: Lucia

21 december: Julbock

28 december: Tomte


1 kommentar:

  1. Tut, tut jag kommer där på rakan i full fart! Välkommen ombord, jag tror du har med facit på spåret! Jag gillar att du klämmer in Tressel på ett hörn :) Så fint du har plockat med spår. Bugar för länken och önskar dig en fortsatt trevlig lördag :)

    SvaraRadera