måndag 21 oktober 2024

 Vaknade i fredags med halsont och lock för öronen..... har tagit det piano hela helgen. Är bättre men det känns bra med ledig måndag idag. 

Var tvungen att ta en nypa luft igår och till sällskap hade jag bästa Busan.

Hon körde lite pälsvård.


Lite suddigt, men varför ligga still då man kan gosa ner sig i fåtöljen.....

Grannen var här och plockade äpplen i veckan och nu ser jag faktiskt ett slut på årets skörd. Men än finns det för den som behöver.

Gjorde toscaäpplen igår med hasselnötter - riktigt gott.








7 kommentarer:

  1. Krya på dig det sista också. I vårt hem härjar covid tyvärr. Så gott med knäckäpplen och fina Busan. Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig nu och ha en bra ledig måndag!
    Mmm ... toscaäpplen ... så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på kram 🤗 åsa

    SvaraRadera
  4. Då hoppas jag att du är frisk igen när du ska jobba imorgon. Och det var absolut inget fel på din friskvård med Busan som höll på med skönhetsvård istället.
    Någon har ställt ett lass med äpplen i vår entré förra veckan. Alla utom tre har gått åt. Ingen idé varför tre äpplen blev kvar. Jag såg inget fel på dom...
    Du är så himla duktig på att baka lite annorlunda bakverk:-)
    Krya på dig till imorgon:-)

    SvaraRadera
  5. Söt Busan och god kaka! Krya på dig!

    SvaraRadera
  6. Mysigt med sällskap av Busan, och din äppeldessert ser smaskig ut. Krya på dig!

    SvaraRadera
  7. Busan och äppeldessert, wow. Du är frisk imorgon, jag är säker på det!
    Gulliga Busan!
    Kram

    SvaraRadera