torsdag 3 november 2022

ett rött ljus....


.....har jag tänt. 

Det kändes så rätt att ta ett rött för att minnas vår fina bloggvän Ama, som nu somnat in.
Tack Ama för alla spännande platser och äventyr - jorden runt som du och Anders så generöst tagit med oss i bloggvärlden på. Tack för alla fina personliga kommentarer du skrivit till oss var och en. Du är saknad.
Sov gott

På söndag tänker jag inleda min skyltsöndag med ett tänt ljus för Ama - kanske du också vill vara med och hedra en fin bloggvän med en bild på ett ljus. 


10 kommentarer:

  1. Det är inte första gången som du och jag är "synkade". Tänker på våra texter alltså. Så fint skriven av dig. Hoppas att många följer din uppmaning. Kram.

    SvaraRadera
  2. Ett ljus kommer att tändas här med.

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Naturligtvis så hakar jag på och tänder Amas ljus. Jag har redan haft ett brinnande för henne sedan hon åter togs in på sjukhus. Jag anade att det var dags men man önskar och vill . Men livet ville annorlunda. Mycket fint skrivet ! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kommer att tända ett rött ljus för Ama på söndag, självklart. Jag har även tänt ett idag 💖

    SvaraRadera
  5. Så fint du skrivit. Lite som BP; "Ama all inclusive".
    Ett rött ljus tändes här i går kväll och det har brunnit hela dagen. Och givetvis blir det ännu ett på söndag.
    Varm kram

    SvaraRadera
  6. Så fint skrivet ... och självklart tänder även jag ett ljus!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fint skrivet och ett fint alternativ. Jag är inte med på Skyltsöndag men kommer ändå lägga med ett ljus för Ama i inlägget på söndag, så klart!

    SvaraRadera
  8. Så ofantligt sorgligt. Fint att tända ljus för henne.

    SvaraRadera
  9. Så fint du du hyllar Ama. Kommer självklart att följa din uppmaning om ett rött ljus, jag har det hela klart. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Så fint du du hyllar Ama. Kommer självklart att följa din uppmaning om ett rött ljus, jag har det hela klart. Trevlig helg! ( det var Åke)

    SvaraRadera