måndag 27 maj 2024

blått kungsljus blommar nu

 





7 kommentarer:

  1. Vad vackert., nästan lila. Det vanligaste är väl annars gult kungsljus? Men de blommar väl betydligt senare, om jag kommer ihåg rätt.. Kram

    SvaraRadera
  2. Vackert! Önskar dig en fin måndag!

    SvaraRadera
  3. En ny blomma för mig :) Men man lär så länge man lever heter det ;) Snygg bild,

    SvaraRadera
  4. En gammal favorit! Såå fin!
    Regnet kom visst av sig ... knappt 2 mm här under f.m. sen soligt och blåsigt.

    SvaraRadera
  5. Aldrig sett tidigare men ser gärna om ...jättefin!

    SvaraRadera
  6. Alltså på min dator är kungsljuset lila, vilket så klart är helt i min smak:-)
    Blir alltid så glad när jag ser blommor som inte är pelargoner:-)

    SvaraRadera
  7. Underbar färg! Känner inte igen den blomman :-)

    SvaraRadera