torsdag 2 maj 2024

jag klipper till med saxen.....

Två gardinlängder som legat i ett skåp här i nästa 20 år skulle jag tro, har nu fått ett nytt liv.
Ett ganska stadigt tyg så det passade utmärkt till att bli ett fodral/väska till en utav mina behandlingsbänkar. 
Det är inte på alla ställen jag kan ha bänken uppställd konstant.  Så för att skydda den då den fällts ihop och ska in i ett förråd tills nästa gång jag kommer ut till företaget så är det inte så dumt med en väska.  (Det finns såklart väskor att köpa - men det här tycker jag är trevligare än ett svart plastfodral)

Tog till lite extra så att det blev utrymme för både britspapper och min hopfällbara pall i väskan. 


6 kommentarer:

  1. Absolut trevligare än ett svart plastfodral, men också bra med återvinning och tillfredsställelsen att ha gjort det själv tänker jag :)

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert tyg!!! Du är verkligen duktig. Det är en fröjd att titta på sina "arbetsredskap" i en sådan fin väska:-)
    Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Såå duktig du är! Snyggt blev det också!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Helt i min smak, hur har du kunnat låta det vackra tyget ligga bortglömt så länge!

    SvaraRadera