fredag 23 juni 2023

färgsprakande fredag #6

Min Stjärnhyacint tidigare i våras. 


En sommarpresent från en kund. 


Den stora blåklockan från farmor och farfars sommarställe.
Riddarsporre

En utav veckans buketter på jobbet, just den här gav jag bort till dagens sista kund i måndags.
Min födelsedagsbukett från maken. 

och nu har även liljorna slagit ut. 

Nu önskar jag dig en fin midsommar!

Jag kör färgsprakande fredagar, häng på om du vill!
Finns inga regler som säger att det ska vara färgsprakande växter, allt färgglatt är välkommet.  
Trevlig midsommarhelg!


5 kommentarer:

  1. Vilken härlig tid, det bevisar du när du radar upp alla vackra blommar. Jag önskar dig en trevlig Midsommar LillaSyster :) (klart jag hänger på med ett inlägg)

    SvaraRadera
  2. Önskar dig också en riktigt glad midsommar. Din trädgård är färgsprakande i många månader, för du har ett så stort urval av olika vackra blommor:-)

    SvaraRadera
  3. Här var det färgglatt, precis som sig bör.

    Ha nu en jättefin midsommarkväll Lillasyster. :)

    SvaraRadera
  4. Härligt färgglatt! Vackra blommor av många slag som piggar upp. En ljuvlig trädgård. Tacksam för att du delar med dig.
    Önskar dig en fin fortsatt midsommarhelg.

    SvaraRadera
  5. Så vackert med massor av färg! Jag är på, fast det blev en söndag.

    SvaraRadera