onsdag 7 juni 2023

Nu börjar de....

En efter en kommer nu pionerna.
Välkommen härliga sommar!



6 kommentarer:

  1. Underbart! Piontider är ljuvliga tider!

    SvaraRadera
  2. Du får gärna fortsätta med att pionisera världen, pioner är så fina. Jag hade ganska många själv då jag bodde på Åland, njöt stort av dem. Nu njuter jag av dina. Tack !

    SvaraRadera
  3. Så fina pioner, hoppas du slipper regn nu så du får njuta länge!

    SvaraRadera
  4. Vilken färgprakt. Fantastiska pioner. Kommer osökt att tänka på dina serier "30 dahlior" och "30 pioner" i februari och mars (om jag minns rätt) för några år sedan. Med lite tur får du ihop 30 av varje igen för vintermånaderna 2024;-)
    Tänkte på dig idag när jag såg den där konstiga utsmyckningen som jag la upp på min blogg. Den står i vår innergård och är totalt fantasilös och inte ett dugg färgglad. HSB borde ha kontaktat dig!!!

    SvaraRadera
  5. ÅH....så ljuvliga, måste dofta underbart hemma hos dej nu!

    SvaraRadera
  6. Väldigt vackra! Pioner är även en av mina favoriter. Såg några olika varianter idag när jag var ute på Ulriksdals trädgårdar.
    Njut! Är så glad och tacksam över att du delar med dig-

    SvaraRadera