tisdag 6 juni 2023

önskar dig en fin nationaldag

En alldeles  ljuvlig morgon 


7 kommentarer:

  1. En perfekt start på en ledig dag!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder Lillasyster, ha en jättefin nationaldag.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. En riktigt solig och fin nationaldag!
    Önskar dig en fin fortsättning på dagen!

    SvaraRadera
  4. Verkligen en ljuvlig dag! Ha en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  5. Här var det också helt underbart! Lite sent dock att önska dig en trevlig nationaldag, men kan åtminstone önska dig en trevlig nationaldagskväll:-)

    PS. Busan är perfekt och väldigt strategiskt placerat där:-) DS.

    SvaraRadera
  6. Visst har det varit en härlig dag. Endast Sverige kan erbjuda dessa dagar och denna grönska.
    Härliga bilder

    SvaraRadera
  7. Tack för hälsningen, jag har faktiskt inte sett just någon flagga idag, verkar inte som om man flaggar här i min förort! Konstigt tycker jag, jag blir alldeles till mig när jag tänker efter, inte en svensk flagga har jag sett här idag!

    SvaraRadera