onsdag 21 juni 2023

ryggläge....

Kan man ha det bättre?

8 kommentarer:

  1. Nej, jag tror inte att man kan ha det bättre. Så härligt avslappnad. Ser skönt ut. Ha det så gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Busan vet hur man njuter :)
    Jag vill bli katt i mitt nästa liv! 😸
    Kram

    SvaraRadera
  3. Finns ingen som kan njuta som en katt! Jag velar mellan att bli katt eller isbjörn i mitt nästa liv, men det lär ju inte finnas några isar kvar, så jag får nog bli en katt jag också

    SvaraRadera
  4. Åh, man vill borra in ansiktet i den mjuka magpälsen, det ser helt ljuvligt ut!
    Åh vad jag saknar en katt!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Ser helt underbart och avspänt ut. Ett ovanligt läge för en katt. Hundar brukar ligga så, åtminstone gör Åsas hundar det;-)

    SvaraRadera
  6. Jag ska bli katt hos dig i mitt nästa liv...underbar Busanbild!

    SvaraRadera
  7. Absolut njutbart, En härlig bild!

    SvaraRadera