onsdag 4 oktober 2023

4e oktober och....

....kanelbullensdag!

7 kommentarer:

  1. Ha en fin onsdag 🤗 /åsa

    SvaraRadera
  2. Ja, det är många olika dagar! Och visst är det fint att göra någon glad- Har anammat att glädja mig själv varje dag och även försöka glädja någon annan. Brukar fungera bra.
    Vad gäller bullar avstår jag men det blev en god lunch tillsammans med Promenadklubben efter en guidad tur spm jag ledde. Alla nöjda och glada.
    Gulligt här med katten och löver.
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  3. Det var Ditte som blev anonym

    SvaraRadera
  4. Hahaha!!! Kalendertexten med katten var ju klockren:-)

    Ja, sååååååå det firades med kanelbullar idag. Precis överallt. Lång kö vid ICAs hembageri. Caféerna hade laddat upp med bullar inklusive mitt stamställe. Han hade tjuvstartat igår, vilket gjorde att folk ätit sig mätta redan igår. Så idag var det inte många som kom, trots det fina vädret. Så ägaren frågade om vi ville ta med oss de överblivna nygräddade bullarna.
    Jag avstod, men grannen blev överlycklig. Så Herregu&Co. har såååå rätt så:-)

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder, inte minst med katten och texten till! Hihi!

    SvaraRadera
  6. Svar: Tänkte precis som du när jag såg rapporterna från bussolyckan på BBC. Vilken tragedi. Och Yvonne undgick ju den med ett hårsmån om man säger så...

    SvaraRadera