måndag 13 november 2023

lördagmorgon, solen är på gång upp....

Gick uppför berget och blickade ner på väg och strandpromenaden som leder till  Amadores.  Tog mig ner till promenad och gick längs med havet tillbaka till  Puerto Rico. 
(En skärmdump på lördagens runda)
 
Efter duschen gick jag ner till stranden, sol och bad  i november är så underbart!
Jag är så nöjd över att jag drog iväg. 

Middag på Padthai, krämiga nudlar med krispiga grönsaker och räkor.

Blev även en kula glass och kaffe. Blev lite full i skratt då jag även denna gång fick  nummer 11 - som talade om till vilket bord kaffet skulle till.


Ett glas vin till kvällen på balkongen med en bra bok, ännu en perfekt dag.





6 kommentarer:

  1. En riktigt fin morgonpromenad, sköna bad och god mat ... härligt!
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ta en morgonpromenad i solen. Värme och bad, ja det är bra förutsättningar för en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Klart du är nöjd med att lämna det svenska novembereländet bakom dig och kan njuta av ett så fint Puerto Rico. Är så glad för din skull att vädret var/är en dröm.
    Och så högt du klev upp på berget där. Bra kondis där:-)
    Pad Thai brukar jag klicka hem från den lokala asiaten. Min favo thai rätt:-)
    Njut nu av två kvällar/dagar till. Eller du kanske stannar en vecka till... Nollgradigt är INTE kul här. Jag lovar;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skön och lång morgonpromenad, sol, bad i Atlanten , god mat och dryck m.m- Förstår att du njuter. En god "phad thai" gillar jag också.
      Kram
      Nu igen svårt att få kommentaren publicerad. Trist! Blogspot vill att en ska vara inloggad på Google för att kommentera.
      PS Ditte skrev

      Radera
  4. Så skönt du har det! Fortsätt så så länge du kan! Två dagar kvar?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tänk att vi är på samma ställe, så roligt! Trodde att vi kanske skulle springa på varandra i morse när jag var uppe så tidigt! Visst har vi väldigt varmt och skönt, magiskt att vara här i mörka november! Maten ser supergod ut! Ha det fortsatt gott! Kram Susjos

    SvaraRadera