fredag 26 april 2024

färgsprakande fredag #50

Då det åter snöar ute och jag vaknat till en vit värld så blir dagens bilder från semestern, jag dröjer mig hellre kvar vid sol och värme.  









Trampbåtar på land....tror att de skulle få lite service-
 
Bordet bredvid oss en kväll och jag var bara tvungen att fota lite av hennes färgsprakande klänning.

Jag kör 52 färgsprakande fredagar, häng på om du vill!

Finns inga regler som säger att det ska vara färgsprakande växter, allt färgglatt är välkommet.  
Trevlig helg!




















10 kommentarer:

  1. Härligt färgrikt på GC, en vacker dag kanske jag kommer dit också, men tills vidare njuter jag av dina bilder!

    SvaraRadera
  2. Alltid fint på GC och snart är jag också där, skulle jag tro. Ja, jag har njutit av varenda ö på Canarias.
    Dessa bilder var bättre än snö! Jag sprakar idag också! 🌺

    SvaraRadera
  3. Underbara färger och blommor. Dina bilder från Canaria är alltid lika vackra att se.

    SvaraRadera
  4. Ja, inte jublade man i morse. Tur att jag kan falla tillbaks på och jobba med bilder från tulpanodlingarna i Nederländerna.

    SvaraRadera
  5. Detta härliga färgsprak behöver vi verkligen idag, denna kalla gråa fredag! Härliga bilder från vår favoritö!

    SvaraRadera
  6. Jo tack! Dina färgsprakande bilder är mer än välkomna. Missade snön här. Den lär har fallit föreklockan 7 i morse enligt kompisen. När jag gick upp var det bara blött och grått.
    Älskar blommorna och bilarna med rutschkanor. Har aldrig sett liknande faktiskt.
    Börjar undra när eller om vi får någon sommar i år. Jag menar temperaturerna går ju upp nästa vecka, men det blir visst inte soligare för det...
    Tack för att du håller i "Färgsprakande":-)

    SvaraRadera
  7. Så bra att du håller dig kvar i varmare trakter. Och att se färgglada bilder härifrån piggar verkligen upp.

    SvaraRadera
  8. Vi håller oss till din värme, härliga och värmande blider. Kompisen eller den cykeltokiga kompisen ringde från mallis i torsdags och berättade men jg sa bara: Ja ja ja :)

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt vackra blommor som du hittat där på GC, Men även de vackra fordon - några med rutschkana på, eller är det något annat tro? 🤗 Hur som är dom läcker med sina färger!

    Klänningen var verkligen färggrann med sina starka färger!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag sitter här och sparar ihop bilder till din färgglada fredag som vanlig... så kommer jag på att det var ju #52 sist... du fortsätter väl?

    SvaraRadera