tisdag 9 april 2024

vi följde uppmaningen....

 

Nu reste vi inte med det här bolaget, men vi följde uppmaningen ändå.


Jag har gått och gått och gått.  Jag har badat och badat och badat både här på stranden i Puerto Rico och i Amadores.
Ljuvligt i vattnet gissar att det var 22gr, helt perfekt om du frågar mig. Jag är inte så kräsen på badtemperatur och när det är varmt i luften är det ju skönt om det svalkar lite i början då man hoppar i. 

Maken har cyklat nästan hela dagarna, men om kvällarna har vi ätit och druckit gott. Här på påskdagen blev det ett glas rött och lite chips innan vi gick ut på stan och åt. 
Det kommer säkert fler bilder från semestern. 

Men håll med om att jag gjorde ett bra jobb som tog med solen hem! Den här veckan har ju börjat riktigt varmt och skönt.








9 kommentarer:

  1. Perfekt jobbat! Dottern och sonen med familjer är helnöjda för att du tog solen med dig hem! Ni har haft det skönt och så ska man ha det när man är på semester. Ha det fint hemma nu också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du gjorde ett alldeles prefekt jobb när du tänkte på oss och tog med dig solen hem. 18 grader idag påstod grannen. Bra jobbat LillaSyster:-)
    Härliga bilder och jag njuter av dom. 22 grader i vattnet är nästan okej för min del, som har en "smärtgräns" på 24 grader;-)

    SvaraRadera
  3. Tackar allra ödmjukast för att du tog med solen hem! Härliga foton, åhh vad jag längtar...men får vänta till november...om semestern går igenom! Jag är ju en badkruka vad gäller att bada i havet...vill nog ha varmare än 22 grader, strongt av dej att bada!

    SvaraRadera
  4. Så skönt det låter. Och orden" semester i rörelse " verkar bra. Härliga bilder. Tacksam för att du tog med dig solen hem. Idag +18 i Stockholm och strålande sol. Så skönt.

    SvaraRadera
  5. Underbart med havsbad, promenader och cykling samt härliga middagar på restaurang. Hyggligt att du tog med solen tillbaka till Sverige, hos oss fick den i alla fall stanna kvar, vi ska få 30 grader ihelgen! Älskart!

    SvaraRadera
  6. Jo en får verkligen tacka att du tog med dig solen hem. Har haft två dagar med 10 grader nu. Man kan nästan se hur snön tinar.

    SvaraRadera
  7. Jag har en liten cykeltur idag att visa upp ;)

    SvaraRadera
  8. Lite mer värme hade du kunnat ta med hem och släppt av hos oss. ;)
    Ser fram emot fler semesterbilder, det gillar jag nämligen.

    SV:Samma hos oss när det gäller frånvaro, varenda minut räknas in och läggs i systemet.

    Ha en fin kväll Lillasyster.

    SvaraRadera
  9. Som en semester ska va!
    Min äldste är i Spanien (fastlandet) och cyklar den årliga träningen igen med sina kompisar. Måste vara skönt.

    SvaraRadera