onsdag 6 december 2023

Herregud & Co....


10 kommentarer:

  1. Det är ju väldigt bra att vintern inte varar för evigt!

    SvaraRadera
  2. "Jag oroar mig för att jag oroar mig för mycket", står det på min :)
    Önskar dig en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag brukar le lite som ett "får" strax efter frukosten när plikten kallar, sen får det vara bra för den dagen. ;)

    Ha det så underbart du kan nu lillasyster.

    SvaraRadera
  4. Man kommer långt med ett leende! Skönt nog så varar ju inte vintern för evigt, även om det känns så ibland! Ha en fin onsdag i kylan!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar den figurens små funderingar. De stämmer så bra in på verkligheten. Kram

    SvaraRadera
  6. Nog för det dröjer tills vintern rasat ut från Norrlands inland men lite längre fram i mars börjar den femte årstiden Gidádálvve – Vårvinter 🤩 det ser jag framemot 👍
    Kram åsa

    SvaraRadera
  7. Vilka bra ordspråk på din kalender! :)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hahaha!
    1. Absolut, så här är det, men jag hoppas alltid att jag får tillfälle att repetera leendet;-)

    2. Tack och lov att vintern in varar för evigt. Då skulle jag dö;-)

    SvaraRadera
  9. Absolut uppiggande att läsa detta Dessa kalendrar är så bra.

    SvaraRadera
  10. Hahaha...gillar den om vintern!

    SvaraRadera