onsdag 20 december 2023

röd amaryllis

...både i kruka och vas

7 kommentarer:

  1. Fin amaryllis! Och den där kattkalendern är verkligen bedårande. Tänker jag kanske ska göra en själv med mina kattbilder.. tack för inspirationen, får se om det blir så.

    SvaraRadera
  2. Mycket fina Amaryllis. Jag har aldrig haft någon i vas. Men det är väldigt vackert det också. Katter är kluriga och upptäcker det mesta. Kram

    SvaraRadera
  3. Amaryllis är bland de vackraste blommor som finns. Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint med båda. Hade snittamaryllisar som blommade sp fint innan vi åkte men en i kruka avstod jag i eftersom vi inte skulle vara hemma. Men säkert köper jag en till nyår.

    SvaraRadera
  5. Amaryllisarna kompletterar varandra om man säger så. Och vilken tur att de redan blommar nu och inte senare... Njut!

    PS. Ser jag en massa skyltar på din vägg? Visst nar några av dom varit med i Skyltsöndag? Eller minns jag fel?

    SvaraRadera
  6. Amaryllis är så ljuvligt vackra! Kattkalendern likaså!

    SvaraRadera
  7. En katt kan konsten att vara harmonisk det ser ju jag vilken skillnad det är på kissmissarna och Frost. Kissmissarna de chillar medan Frost är mer stressad.
    Fina blomster 🌸
    / åsa

    SvaraRadera