lördag 16 december 2023

min lilla snögubbesamling


den står i hallen.

9 kommentarer:

  1. Om snön smälter så kan du ju glädjas åt snögubbar i alla fall. Mysig och fin samling i hallen. Ha en trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Men så lyckat söt och vacker samling du bjuder upp med. Du får sitta och njuta till den :) En fortsatt trevlig lördag önskar jag dig.

    SvaraRadera
  3. Så fina snögubbar! Har den i trädgården smält?

    SvaraRadera
  4. Jag fick tyvärr inte plats till mina snögubbar här, så de har fått andra hem. Så mysigt dina gubbar har dte. Kram

    SvaraRadera
  5. En trygg plats. Och fint att de står tillsammans,
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snögubbar kan man knappt få för många av, underbart och vackert.

    Ha det så fint denna kväll lillasyster. :)

    SvaraRadera
  7. Guuuuuu såååååå söt:-) Hellre snögubbar inomhus än utomhus, även om du ju har det också. Men snögubbar utomhus är ju lika med mycket snö. Och snö gillar du ju inte;-)

    SvaraRadera
  8. Det var ett gäng glada snögubbar!

    SvaraRadera
  9. Snögubbarna som spelar instrument har jag men då cyklar de på en lång tandemcykel. :-D

    SvaraRadera