måndag 18 december 2023

pynt

Julpyntet är framme. Har det samlat på en utav köksbänkarna.


9 kommentarer:

  1. Så fint ni har det. Mysigt med julpynt. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt! En nissedörr, ser jag också, yngre tiders påfund.
    Jag har tre bärkassar med julpynt nere i källaren... men jag åker hem till andras pynt 🎀 kram

    SvaraRadera
  3. Jag ser att du har en inneboende nisse. Mysigt! Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint att ha det samlat och i "lagom" mängd. Fint med en "Nisse dörr".

    SvaraRadera
  5. Nissedörrar har fått sitt genombrott i år. Meningen är ju egentligen att man ska flytta dörren till 24 olika platser om jag har förstått det hela rätt. Men du pyntar ju för din egen skull och inte för barn;-)

    Trodde ni skulle åka till GC över jul...

    SvaraRadera
  6. Jättefint med nissedörren! Jag gillar också att samla pyntet på några få ställen och där går all in.

    SvaraRadera
  7. Jag har börjat få fram det mesta jag också även om jag inte har så där särdeles mycket men konstigt nog så ökar det på...
    Vilket trevligt julpynt du har.

    SvaraRadera
  8. Nissedörren 🤩 den har hängt med under ett par år nu den dör Nissen och hans olika prylar, tidigare nått år sålde lokala Ica Nisse-saker.
    Finfint och juligt 🤩
    Kram åsa

    SvaraRadera
  9. Se där en glad snögubbe till, jättefint!

    SvaraRadera