fredag 28 juli 2023

färgsprakande fredag #11

En lila vatten kanna i en trädgård - den hade gärna fått bo här.


En Porsche och en BMW på morgonpromenaden.
Jag gillar ju bilar med färg =)


Såg då tjejerna spelade de sista 6 minuterna i premiärmatchen. 
Länge stannade kameran på den här färgglada damen. 

En sprakande lekstuga i en trädgård.  


Jag kör 20 färgsprakande fredagar, häng på om du vill!
Finns inga regler som säger att det ska vara färgsprakande växter, allt färgglatt är välkommet.  
Trevlig helg!



10 kommentarer:

  1. Härliga färgsprakande fredag är här hos dig! Du har inte bara ett färgsprakande inlägg - du har
    sköna sprakande färger i din bloggdesign också. Har tänkt det varje gång jag varit här men nu så skriver jag det också 👍

    SvaraRadera
  2. 6 härliga färgsprakande motiv som får högsta poäng på. Nu gillar jag dessa bilar med de härliga köregenskaperna även om dom inte har dessa nyanser;) Mycket snyggt inlägg LillaSyster :) Trevlig fredag.

    SvaraRadera
  3. Färger livar upp och jag gillar också färgglada bilar.. eller svarta :)

    SvaraRadera
  4. Man blir alltid lika glad att besöka din sida och det speciellt på Fredagar, helt underbara bilder med härliga färger och bilarna är ett extra plus då det är så härliga bilar att köra. Dom är verkligen bland mina favoriter! :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Färger berikar själen. Det är du en fena på att dela med dig av. Härlig vattenkanna, gillar färgen. Trevlig helg! 🤍

    SvaraRadera
  6. Härligt färgsprakande! Och visst är bilar med färg uppiggande. Instämmer helt. Ja, det mesta med färg piggar upp. Skulle gärna ha denna lila vattenkanna.
    Svarta, grå och vita bilar tycker jag är urtrist. Känns som om de är gjorda för begravning. Men smaken är ju olika. Kanske tur det.

    SvaraRadera
  7. Verkligen en snygg vattenkanna! Min bil är vit, men om jag hade kunnat välja hade den varit mycket mer färgglad.
    Ha en fin fredagskväll!

    SvaraRadera
  8. Färgsprakande fredag och så bra Du lyckades 👏
    Vattenkannan och bilarna hade fått flytta hem till mig genast 🤩
    /åsa

    SvaraRadera
  9. Vilken härligt färgsprakande fredag, tänkte inte på att jag ju kunde hänga på! Lila vattenkanna, så läcker, och bilarna! Den färgglada damen från Sydafrika såg jag också, och visst dröjde sig kameran kvar vid henne ett bra tag.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  10. Härliga färgsprakande bilder. Minns såväl den sydafrikanska kvinnan som kameran zoomade in på. Hon såg totalt oberörd ut och rörde inte en min. Hon måste ju ha sett sig själv på storbildskärmarna att hon blev fotad.
    Sedan är den där härliga vattenkannan helt i min smak. Bilarna tar jag som bonus;-)

    SvaraRadera