onsdag 19 juli 2023

stockrosor under äppelträdet





Humlebesök.




11 kommentarer:

  1. Så vackert med stockrosor i olika färger. Kan tänka mig att humlorna har kalas. Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Kalasbra för humlor och antagligen även andra insekter 🐝
    Stockrosor står på önskelistan 🥀
    Ha en fortsatt fin onsdag 👋/åsa

    SvaraRadera
  3. Humlorna får vad de behöver ser jag.
    Vackert!!!

    Ha en fin onsdagseftermiddag.

    SvaraRadera
  4. Härliga stockrosor ... har tänkt skaffa några till söderväggen - ett framtidsprojekt :)

    SvaraRadera
  5. Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt bättre om stockrosor än om "vanliga" rosor. De ser liksom mera vildvuxna ut. Dessutom gillar jag färgsättningen på dina stockrosor:-)

    SvaraRadera
  6. Visst är dessa vackra. Minns att vi hade många av dessa när vi bodde i villan i Upplands Väsby. Fint här med de olika färgerna.

    SvaraRadera
  7. Faktum är att jag också har stockrosor för tillfället, rosa. Måste nog ta foto innan jag gräver upp dem och ger bort dem. Jag har inte rum för dem tyvärr. Tidigare hade jag många stockrosor i min trädgård då vi bodde på Åland. Gillar dem verkligen. Så fina foton! 🤍

    SvaraRadera
  8. Nu kommer blommorna på rad och kanske med blommor i ditt hår :) Såg på Allsång på Skansen igår och gubben fyllde nu 70 :) Fint med alla blommor du visar upp.

    SvaraRadera
  9. Det är nåt speciellt med stockrosor. De får mig att minnas min farmor som hade sådana längs hela väggen utanför köket. Kram

    SvaraRadera
  10. Mina absoluta favoriter, så himla vackra och de växer ju så fint där också!

    SvaraRadera