onsdag 16 augusti 2023

Finbesök....

Muffin och bästa Anki var här och fikade igår.


(Jag som är "hundrädd" men det gick hur bra som helst - Muffin är en väldigt väluppfostrad kille. Nöjdast var han absolut då han fick sitta i Mattes knä. Jag riktigt såg hur han njöt och gosade sig intill.  Med jämna mellanrum tog han tassen och petade Anki på armen  - du hallå klappa på mig!  Busan såg vi inte röken utav.)


Fina presenter hade de också med sig. 

En örtsax och den sötaste diskborste jag sett. 

Så kul att ni kom ♡ alltid trevligt att träffa dig!



10 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick komma :) Tack för supergott fika och för allt du skockade med mig hem! Jag har kokat plommonsylt idag :) Kram

    SvaraRadera
  2. Men så roligt med besök! Muffin ser bedårande ut. Fina presenter fick du också. Har ni lärt känna varandra genom bloggen? Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt möte! Och bilden på Muffin är verkligen jättefin. Och så roligt med de fina presenterna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Blir glad när jag läser att bloggvänner träffas och knyter band utanför bloggarna. Förstår ni träffats förut och fortsätter bygga vidare på er vänskap. Fint.

    SvaraRadera
  5. Så härligt att Ni har kontakt även utanför Blogglandia 🧡
    Muffin är väldans fin 🤩
    Gillar Busan inte hundar?
    Jag är lite avundsjuk 😅 jag hade velat träffa både Dig och Anki ❤️
    👋/åsa

    SvaraRadera
  6. Underbart! Åh, lille Muffin sitter så lika som äldsta dotterns pudel Molly och pudlar är så tillgivna.
    Vilken rolig träff och fina presenter och gott fika. Trevligt!

    SvaraRadera
  7. Klart Muffin är väluppfostrad. Han har ju Anki som Matte. Och om någon "kan" hundar - förutom svampar, så är det Anki. Och vilka perfekt presenter till dig. Diskborsten trodde jag var en rakborste - hahaha. Den är så himla snygg att du borde ha den som utsmyckning i ditt nya kök. Alldeles för synd att använda "på riktigt".

    PS. Lite synd att ni aldrig fick veta om Busan och Muffin hade gått ihop eller inte. Men det finns kanske fler tillfällen att ta reda på det;-) DS.

    SvaraRadera
  8. Ja det kanske var lika bra att inte utmana ödet angående hund-katt-möte när de inte känner varandra. Ja Muffin är en riktig gosekille, helt underbar! Jag trodde du fått en broderisax eftersom den låg på en vackert broderad duk!

    SvaraRadera
  9. Glömde, Prins Daniel får hålla ställningarna hemma, det lär vara anstormning på stan, finns risk för att han blir nedtrampad annar, oavsett sin prins-titel!

    SvaraRadera
  10. Trevligt med besöka av Anki och Muffin. :-) Fina presenter.

    SvaraRadera