måndag 21 augusti 2023

ringblommor






8 kommentarer:

  1. Så smart att så ringblommor i en kruka. Jättefina blommor. De är som små solar. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Ringblomman är så fin, min pappas favoritblomma dessutom. Jag brukade använda den som dekoration i sallader och på bröd, gjorde salvor på den osv...
    Kanske det är dags för lite sådd här också,kom jag på? Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  3. Härliga ringblommor!
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  4. Älskar ringblommor! Färgen! Ringblomsalva är super.
    Glad måndag🏵

    SvaraRadera
  5. Ringblommor skriver jag upp på min önskelista gör nästa år då jag hoppas snön försvinner snabbt så jag hinner med våranna 😅
    /åsa

    SvaraRadera
  6. Lite sensommarkänsla med ringblommor men så fint dessa i olika färger lyser upp.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ringblommor är liten och charmiga tycker jag, som små solar:-)

    SvaraRadera