torsdag 27 juni 2024

den tar för sig....

.....pelargonen breder ut sig ordentligt.  


9 kommentarer:

  1. Det var en rejält stor pelargon. I helgen ska jag iväg och köpa lite fler balkongblommor. Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart vacker. Där trivs den väldigt bra.

    SvaraRadera
  3. Så vacker och så röd :)

    SvaraRadera
  4. Vilken glädje att den tar för sig...hoppas den är riktigt glupsk och blir jättestor!

    SvaraRadera
  5. Den ser verkligen ut att trivas där! ... jättefin!

    SvaraRadera
  6. Visst gör den! Kan tänka mig att pelargonen trivs. Min här på balkongen i söderläge har vissa invändningar mot sin placering. Men den hänger fortfarande med.

    SvaraRadera
  7. Så fin och så stort exemplar.
    Jag har två pelargoner i köksfönstret var av en ena är fjolårets exemplar, första gången jag har lyckats övervintra en pelargon.
    /åsa

    SvaraRadera
  8. Pelargoner och jag är inga vänner. Inte nödvändigtvis för att de tar för sig utan för att ALLA envisas med att ha pelargoner, mest röda eller rosa.
    Som tur är bjuder just du på så många fler och i mina ögon betydligt vackrare blommor;-)

    SvaraRadera
  9. Här på landet trivs också svägerskans pelargoner, jag vattnar dem så gott jag kan!

    SvaraRadera