måndag 9 september 2024

i onsdags....

 ... förra veckan var jag och klippte luggen. När jag betalt och ska gå hem igen så säger världens bästa Nadia - Vänta! Jag har en present till dig.

-Va, varför då? 

Jo, jag har det bara säger hon och räcker över en ganska tung påse. Hoppas att du ska tycka om det.



Tack snälla säger jag och fattar fortfarande inte varför jag ska ha en present.


 Hemma plockar jag upp ett glittrigt paket.
Öppnar och .....
där är en mugg i stengods och servetter i två olika storlekar.

Så gulligt av henne, hon har aldrig varit hos mig och ändå har hon lyckats att pricka in en mugg som stämmer så väl överens med tapeten i köket. 
Det var bara att ta fram telefonen och skicka ett sms och tacka så mycket. 

8 kommentarer:

  1. Det var tydligen en sån dag, en sån jag har skrivit om idag. Grattis till den fina gåvan, den är verkligen fin och sitter säkert extra bra när den kom så där oväntat.
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Ååhhh ... så fin present! Grattis till den!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin present! Det är roligt att både ge och få, särskilt när det är oväntat. Ha en fin måndag! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul att få så fina presenter. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad rart av din frissa att ge dig en present. Förstår att du blev glad över att få den Och överraskad förstås. Extra roligt också att muggarna också färgmässigt passade in hos dig.

    SvaraRadera
  6. Härligt med en så fin överraskningspresent. Nadia är säkert genuint intresserad av dig och minns när du kanske berättat om ditt kök med mera. Snack om kundvård - å du, du är värd alla fina presenter i världen:-)

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker mugg du fick, nu kommer drycken att smaka så mycket bättre!

    SvaraRadera