söndag 21 januari 2024

skyltsöndag # 454

 Vi har varit hemma i en vecka, men än finns det skyltar från Gran Canaria som jag inte visat.

Såg den här mackapären i skyltfönstret hos tatueraren i Puerto Rico, tur att det fanns en tilläggstavla.


Ett gäng med knuttar satt och fikade några bord bort från mig. 


Inne i Mogan mall finns det laddstationer.



Skyltar med god glass.

Påväg upp mot hotellet. 

En suddig skylt från flygplatsen. (Jag har zoomat in den genom ett fönster från restaurangen vi satt och åt på - jag ville ha lite koll på till vilken gate vi skulle till)

Den som håller i skyltsöndag är bästa BP:

12 kommentarer:

  1. Du slår då med alla mackapären :) Du måste vara teknisk som sjutton :) Ja från att dra rör till jag vet inte vad... dom där knuttarna ska du fråga varför dom skruvar isär dom amerikanska cyklarna varje vinter...en japansk byter man lite oljor på och ställer undan å vintern och laddar batteriet då och då och vrider på nyckeln i maj. ÅHHH nu var jag sugen på GLASS åxå :) Det här med gate och tider kan vara nyttigt att ha blå koll på vid resor :) Trevlig söndag på dig!

    SvaraRadera
  2. Härlig varierad skyltning! Såklart måste man ha koll ... och "Kramens dag" kan man väl fira varje dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. 17800 Euro?
    Jösses, det var dyrt, men koden där var inaktiverad, jag sparar de pengarna. ;)

    Fint skyltat återigen, bra jobbat.

    Ha de bäst.

    SvaraRadera
  4. Visst vill man gärna åka tillbaka ... men vi nöjer oss med skyltarna, det räcker en bit om än inte ända fram!

    SvaraRadera
  5. Mackapären var snygg och dyr.
    Bra med laddstationer för mobiler.
    Glassen ser riktigt god ut och snygg bägare.

    SvaraRadera
  6. Tänkte direkt att första skylten ser ut att vara från tatuerarstället ;-) Snygga skyltar, och Kram till dej!

    SvaraRadera
  7. Den där mackapären är WOW!!! Kollade hemsidan blackbeast. Mackapären tillverkas i Tjeckien och använder sig endast av återvunnet material - typ smakar som förr men tillverkas i en hypermodern grunka. Billigt är den ju inte heller, men definitivt originell. Och hade priset varit i SEK så...
    Bra skyltat i mallen och bra service. Sedan var det Last Call för Stockholm såg jag;-)
    Gillar muralen, fräckt!
    Sedan tycker jag absolut att vi fortsätter "Kramens" dag imorgon och veckan ut - mins:-)
    Tusen tack för att du skyltar och länkar:-)

    SvaraRadera
  8. Bara snygga, fina informativa skyltar här idag och sista skylten använder vi oss väl av alla dagar. Kram !

    SvaraRadera
  9. Alltid trevligt att återkomma till Gran Canaria och så även med skyltar härifrån.
    Och vad gäller kramar är det svårt att få för många av dem.
    Skrickar en!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. WOW...Vilken läcker Mackapär, dyrt för min lilla plånbok...
    För övrigt är det väldigt fina skyltar du fångat, MC knuttarna borde bjuda upp till åkturer för de som önskar prova på.

    Den där Glassen gjorde mig väldigt sugen på att själv äta glass - ska inventera frysen! Annars blir det att inhandla imorgon!!

    Detta med ge Kramar tycker jag borde vara varje dag - För varje gång jag besöker någon eller får besök delas det kramar :D

    Så jag passar på att önska dig en fin vecka och delar med mig av en Kram! :)

    SvaraRadera
  11. Här kommer många kramar till dig från mig.

    SvaraRadera
  12. Vilken prislapp på grillen! Fast, den får ändå inte plats i mitt kök, så jag avstår. Kul skyltar som för mig är rätt exotiska här i vinterlandskapet.

    SvaraRadera