måndag 12 februari 2024

fika...


....men det får bli semla imorgon på fettisdagen. 

7 kommentarer:

  1. Ja det är så sant att semla är lycka :)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha.. Ja, så är det!

    SvaraRadera
  3. Semla finns inte här annat än om jag bakar dem själv. Funderar faktiskt riktigt allvarligt på att göra det,😊

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Såg du konstverken som Ankis svärdotter gjort - alldeles själv, inklusive spritsad vispgrädde. Själv fick jag precis ett mejl från min lokala ICA. Deras eget bageri lockar med alla möjliga och omöjliga varianter.
    Hittills har jag bara ätit en wienersemla. Tror jag nöjer mig med det, men det är inte säker;-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas jag vågar mig ut i morgon i halkan, annars får jag ingen samla.
    Ha det gott och det blir säkert gott!

    SvaraRadera
  6. Har ju inte ätit en semla sen då min far blev sjuk…(och gick bort) eftersom det var han som brukade fixa semla till mig ❣️
    Men i morgon ska jag köpa semlor till mina två älsklingar ❣️ Elin är hemma från skolan och jag njuter av att ha henne nära mig❣️
    Ha en fin fortsättning på denna måndagskväll 👋 åsa

    SvaraRadera